Новини
КОМУНІКАЦІЯ, ЗАСНОВАНА НА ПОВАЗІ
👥 Майже у кожного з нас у найближчому колі знайомих є людина, яка боронить Україну від російської агресії або повернулася з війни.
🤝Суспільство має знати, як зустрічати удома наших захисників та захисниць, розуміти, як створити найбільш сприятливі умови, які допоможуть їм відновитися й розпочати цивільне життя. Комфортна інтеграція військових у мирне життя починається із коректної комунікації.
👉Цей посібник створено на основі розділу «Довідника безбар'єрності» – «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія». Розділ створено Координаційним центром з психічного здоров'я Кабінету Міністрів України за підтримки компанії Visa – учасниці спільноти «Бізнес без бар'єрів», у співпраці з експертами, неурядовими організаціями. 🔵 Метою створення такого розділу є об’єднати зусилля для підготовки суспільства до повернення наших захисників та захисниць. Зробити цей процес комфортним і для людини, яка отримала на фронті відомий тільки їй травматичний досвід, і для цивільних. Розділ розповідає про комунікацію, засновану на повазі до гідності.
📝 Зміст розділу:
1. Людина з досвідом війни і суспільство
2. Культура взаємодії: універсальні поради
3. Ветерани / ветеранки з інвалідністю і суспільство
4. Якщо я роботодавець, представник влади, правоохоронних органів, медичний або соціальний працівник
5. Роз’яснення щодо станів і реакцій
❓Як трансформувати набутий на війні досвід у силу, коли повертаєшся до цивільного життя? Як взаємодіяти з ветеранами та ветеранками, проявляючи повагу та підтримуючи гідність? Куди звертатися за допомогою у питаннях ментального здоров'я як ветерану / ветеранці, так і їхнім родинам?
✅ Відповіді на ці та багато інших питань, а також контакти перевірених надавачів послуг для зручності у поверненні до життя після служби на сайті Програми ментального здоров’я “Ти як?”.
Довідник - Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія.pdf
Четвер, 22 Лютого 2024 12:13 | Переглядів: 350