Нормативно-правова база
Основні нормативні документи, що регулюють порядок надання роз’яснень норм чинного законодавства на звернення громадян, є:
- Конституція України
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Закон України «Про уповноваженого Верховної Ради України з прав людини»
- Закон України «Про звернення громадян»
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
- Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа (постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348) (зі змінами)
- Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630)
- Класифікатор звернень громадян (постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858) (зі змінами)
- Про проведення телефонних «гарячих ліній» спілкування з громадянами керівництва Кам’янсько-Дніпровської міської військової адміністрації (розпорядження начальника Кам’янсько-Дніпровської міської військової адміністрації від 13.06.2023 №42)






