Нормативно-правова база
Основні нормативні документи, що регулюють порядок надання роз’яснень норм чинного законодавства на звернення громадян, є:
- Конституція України: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80#Text
- Закон України «Про уповноваженого Верховної Ради України з прав людини»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/776/97-%D0%B2%D1%80#Text
- Закон України «Про звернення громадян»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/109/2008#Text
- Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа (постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348) (зі змінами): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/348-97-%D0%BF#Text
- Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/630-2009-%D0%BF#Text
- Класифікатор звернень громадян (постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858) (зі змінами): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/858-2008-%D0%BF#Text
- Про проведення телефонних «гарячих ліній» спілкування з громадянами керівництва Кам’янсько-Дніпровської міської військової адміністрації (розпорядження начальника Кам’янсько-Дніпровської міської військової адміністрації від 13.06.2023 №42): https://kamenkamr.gov.ua/file/Ozekqd54.
