Новини
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ДО СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ: ПРО СЕРВІСИ ТА НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ

👉 Серед поширених питань, які надходять на “гарячу лінію” Держслужби зайнятості є запити про сервіси служби та прохання проконсультувати, як поводитися в надзвичайних ситуаціях.
🔵Ось відповіді на основні питання.
❓Як записатися на відвідування через електронну чергу? Для запису на прийом у е-черзі необхідно авторизуватися в персональному кабінеті на сайті Держслужби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua/), після цього стане доступним розділ “Запис на відвідування”.
❓Як отримати довідку, що не перебуваєш на обліку в службі зайнятості? Отримати довідку можна у найближчому центрі зайнятості за наявності паспорта (чи іншого документу, що посвідчує особу) та картки платника податків. Також можна замовити довідку онлайн, після реєстрації в електронному кабінеті шукача роботи.
❓Як можна скасувати статус безробітного? Це можна зробити самостійно у додатку Дія або звернутися до центру зайнятості.
❓ Якщо безробітний захворів та не зміг відвідати центр зайнятості у призначений день, що робити? Необхідно після одужання принести до центру зайнятості листок непрацездатності на наступний день після отримання його у лікаря. У випадку, якщо такий день припадає на вихідний, звернутися до центру зайнятості необхідно у перший робочий день, що настає за ним.
❓ Чи може зареєстрований безробітний виїхати за кордон? Якщо перебування за кордоном планується менше 30 днів, слід повідомити про це кар’єрного радника за три дні до виїзду. Якщо термін виїзду довший – потрібно подати до центру зайнятості відповідну заяву про припинення реєстрації, як безробітного.
👉 Не знайшли відповіді на своє питання? ☎️Телефонуйте 0 800 600 288 у робочий час.
Четвер, 06 Березня 2025 13:13 | Переглядів: 227