Новини
ЗМІНА БАНКІВСЬКИХ РЕКВІЗИТІВ: ЩО РОБИТИ ВПО ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДОПОМОГИ?
«Юридичний порадник для ВПО» продовжує відповідати на актуальні питання внутрішньо переміщених осіб.
❓Зокрема на таке питання: чи потрібно переподавати повний пакет документів на призначення допомоги, якщо в уповноваженої особи від сім'ї змінилися банківські реквізити?
Відповідь:
Відповідно до п. 20-1 Порядку надання допомоги на проживання ВПО (далі - Порядок) в заяві про надання допомоги зазначається, серед іншого, номер поточного рахунка із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги “єПідтримка” або номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) уповноваженої особи для виплати допомоги.
Водночас п. 9 Порядку закріплено необхідність протягом 14 календарних днів після виникнення змін інформувати уповноважений орган про такі зміни. Це можна зробити засобами поштового/електронного зв’язку (за технічної можливості).
Відповідно до п. 24 Порядку у разі виявлення помилки у персональних даних одержувача, даних номера банківського рахунка (за стандартом IBAN) або категорії одержувача (працездатна особа, дитина, особа з інвалідністю) орган соціального захисту населення проводить коригування відповідної інформації та здійснює перерахунок розміру допомоги (з урахуванням раніше виплачених сум допомоги).
Іншими словами, у разі зміни банківських реквізитів протягом 14 календарних днів уповноважена особа від сімʼї має звернутися до органу соціального захисту населення, де стоїть на обліку як ВПО (назва вказана у довідці ВПО), та повідомити про відповідні зміни. Під час звернення варто буде предʼявити документ, що посвідчує особу, та назвати нові реквізити, але жодних інших документів чи подання нової заяви вимагати не повинні.
На практиці працівники соціального захисту населення часто просять надати виписку з банку із реквізитами рахунку у форматі IBAN, але це не передбачено законодавством і не є обовʼязковим. Це здійснюється виключно для того, щоб пересвідчитися у правильності названих заявником реквізитів. Однак, у разі відсутності виписки Вам не мають права відмовити у поновленні реквізитів.
ВАЖЛИВО! На сьогодні повідомити про зміну банківських реквізитів можна тільки особисто звернувшись до органу соціального захисту населення. Онлайн такого функціоналу наразі не запроваджено. Також зверніть увагу, що лише орган соціального захисту населення може оновити інформацію, ЦНАП чи уповноважена особа сільської, селищної ради - НІ!
Вівторок, 20 Серпня 2024 15:57 | Переглядів: 3