Новини
ЯК ПЕРЕКОНАТИСЯ, ЩО ШВИДКА ВІДВЕЗЛА ПАЦІЄНТА В ЛІКАРНЮ, ДЕ ЛІКУЮТЬ ІНСУЛЬТ?
🔹Зателефонувати до контакт-центру НСЗУ 16-77 – оператор підкаже найближчі медичні заклади, що мають договір з НСЗУ на лікування інсульту.
🔹За допомогою аналітичної панелі (дашборду) “Укладені договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій”. Оберіть зліва у полі фільтрів область, населений пункт та у “Групу послуг” – “5 Медична допомога при гострому мозковому інсульті”. Карта покаже найближчі лікарні, які діагностують і лікують інсульт. Перейти до дашборду можна за посиланням.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО В ЛІКАРНІ ПРОСЯТЬ ЗАПЛАТИТИ ЗА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ, ДІАГНОСТИКУ ЧИ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ?
👉Якщо у внутрішньо переміщеної особи вимагали купувати ліки або оплатити послуги, які покриває Програма медичних гарантій, - це порушення прав пацієнта та умов договору НСЗУ з медичним закладом. У такому випадку варто подати звернення про порушення:
- зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77
- оформити через електронну форму на сайті НСЗУ: оберіть в меню зверху розділ “Громадянам”, далі – “Зворотний зв’язок. Тут ви можете залишати свої запитання, зауваження, пропозиції, заяви та скарги”. Або перейдіть за посиланням.
Програма медичних гарантій забезпечує усім українцям однаковий безоплатний перелік та доступ до медичних послуг, незалежно від наявності статусу внутрішньо переміщеної особи. Більше про безоплатні медичні послуги, які можна отримати за Програмою медичних гарантій, в електронному посібнику «Гід по Програмі медичних гарантій для пацієнта 2024». Завантажити посібник можна за посиланням.
Понеділок, 09 Вересня 2024 14:29 | Переглядів: 246