Офіційний сайт Кам’янсько–Дніпровської міської ради Василівського району Запорізької області

Розділи

Корисні посилання

Календар

« Травень 2024 »
Пн   6 13 20 27
Вт   7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24 31
Сб 4 11 18 25  
Нд 5 12 19 26  

Пошук

Новини

КАДРОВИЙ РЕЗЕРВ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ДЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ УКРАЇНИ

Кабінет Міністрів України ухвалив Порядок формування кадрового резерву працівників для роботи у закладах освіти на деокупованих територіях України. Це рішення є кроком, який допоможе відновити освітні системи на територіях, звільнених від російської окупації.

Формування такого кадрового резерву необхідно для того, щоб забезпечити право на освіту громадянам, які перебували на окупованих територіях або повернулися після вимушеного переміщення у безпечні регіони. Сформований кадровий резерв дасть можливість оперативно реагувати й вчасно забезпечувати заклади освіти керівним, адміністративним, педагогічним та науково-педагогічним персоналом, який відновить роботу на деокупованих територіях.
Резерв буде сформовано для дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти.

Добір працівників відбуватиметься на добровільній основі, а пріоритет для призначення на посаду матимуть люди з таких категорій:

  • ветерани війни (з набутим статусом в установленому законодавством порядку);
  • внутрішньо переміщені особи;
  • особи, які обіймали цю посаду до окупації;
  • особи, щодо яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України.

Кадровим резервом управлятиме «Інститут освітньої аналітики» за допомогою системи ПАК «АІКОМ». До бази вноситимуть працівників, які подали заяву до управління у сфері освіти за місцем проживання або тимчасового перебування на зарахування до резерву та відповідають встановленим вимогам. Надалі інститут добиратиме працівників відповідно до вакансій у закладах освіти на деокупованих територіях.

Міністерство освіти і науки України 



Середа, 01 Листопада 2023 14:32 | Переглядів: 308