Офіційний сайт Кам’янсько–Дніпровської міської ради Василівського району Запорізької області

Розділи

Корисні посилання

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

     13.01.2022 на базі КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр» Кам’янсько-Дніпровської міської ради відбулася нарада для заступників директорів з освітньої діяльності та директорів закладів дошкільної освіти у форматі круглого столу.
     В роботі наради взяли участь начальник відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янсько-Дніпровської міської ради Вакула М.Ю, головний спеціаліст відділу освіти Петренко І.В, директор Інклюзивно-ресурсного центру Тюрина Н.П., фахівці ІРЦ, заступники директорів закладів загальної середньої освіти, директори закладів дошкільної освіти.
    На Нараді розглядалися питання:
    Впровадження Нового стандарту базової середньої освіти для учнів 5-9 класів.
    Новий державний стандарт не лише про нові вимоги для того, що має знати учень, змінено форму документу - тепер вчителі мають дуже конкретні вимоги до того, що дитина має знати, при цьому учителю лишається повна свобода у виборі навчальних інструментів. Цей стандарт повинен стати органічною частиною реформи «Нова українська школа», яка вже з вересня 2022 року торкнеться базової середньої освіти.

      Типологія освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти.
     З 01 січня 2022 року набрали чинності ряд Постанов Кабінету Міністрів України, які визначають категорії труднощів та рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
     У зв’язку з чим з 01 січня 2022 року Україна працює за оновленою нормативно-правовою базою інклюзивної освіти. Ми переходимо як і багато країн світу де це застосовується на індивідуальну модель підтримки в освітньому процесі. На нараді з питань інклюзивної освіти обговорили:
- категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів);
- застосування рівнів підтримки в інклюзивних групах і класах;
- приклад роботи в системі автоматизованої роботи інклюзивно-ресурсних центрів керівниками закладів освіти
     По завершенню наради заступники директорів закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи отримали роз’яснення та методичні рекомендації з питань, що обговорювалися.



П'ятниця, 14 Січня 2022 10:28 | Переглядів: 404