Офіційний сайт Кам’янсько–Дніпровської міської ради Василівського району Запорізької області

Розділи

Корисні посилання

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ «НІБУЛОН» ПРО ПЛАНОВАНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ

Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство «НІБУЛОН»
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові)
код ЄДРПОУ 14291113 .
фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб'єкта господарювання
Юридична адреса: 54002, м. Миколаїв, вуя. Каботажний спуск, 1, поштова адреса: 54030 м. Миколаїв, вуя. Фалєєвська, 9-Б, тел. (0512)58-04-28
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*.
Планована діяльність, її характеристика.
Нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури - ємність для зберігання зерна, автомобілерозвантажувач, норійна вежа з допоміжними спорудами г складі Перевантажувального терміналу з відвантаженням зернових та олійних культур на річковий транспорт за адресою: вул. Промислова, 1 «в», м. Кам’янка-Дніпровська, Кам’янка- Дніпровського району, Запорізької області.
Нове будівництво заплановане на території діючого підприємства з сформованою інфрастру ктурою.
Збільшення штату підприємства не планується.
Технічна альтернатива 1.
Планова діяльність передбачає нове будівництво :
- одного силосу ємністю 16 тис. тонн;
- естакади з завантажувальним ланцюговим транспортером, що вкритий герметичним коробом;
- підземної розвантажувальної галереї із стрічковим транспортером, що вкритий герметичним коробом;

- автомобілерозвантажувача з підземною галереєю;
- норійної вежі з розміщенням в ній норій, ваг та сепаратору;
- аспіраційних систем з повітроводами та пилоочисним устаткуванням в їх складі;
- надземного кабельного переходу від трансформаторної підстанції до норійної вежі;
- під’їздів з бетонованим покриттям;
- реконструкції аспіраційних систем існуючої робочої башти;
- мереж дощової каналізації з приєднанням до існуючої на підприємстві системи дощової каналізації;
- благоустрій території нового будівництва.
Новозбудований комплекс споруд разом з існуючим технологічним комплексом створюють єдину багатоваріантну автоматизовану систему прийому, обробки та відвантаження зернових та олійних культур на водний та автомобільний транспорт.
Технічна альтернатива 2.
Не розглядається, технічна альтернатива 1 є оптимальним варіантом для розширення технічних можливостей діючого підприємства щодо збільшення об’єму одночасного зберігання зернових та олійних культур.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Нове будівництво заплановане на території діючого підрозділу ТОВ СП «НІ БУЛО Н» - філії «Кам’янка-Дніпровська» за адресою м. Кам’янка-Дніпровська, вул. Промислова, 1 «в», Кам’янсько-Дніпровського р-ну, Запорізької області, що розташований па земельній ділянці площею 8,6012 га.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається, територіальна альтернатива 1 є оптимальним варіантом для розміщення споруд та обладнання, що поєднані у єдиний технологічний процес, та обумовлене призначенням цих споруд, а також розмірами та конфігурацією території підприємства.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Планова діяльність націлена на розширення технічних можливостей підприємства аграрної галузі та збільшення його планових техніко-економічних показників щодо прийому, обробки та відвантаження на водний та автомобільний транспорт додаткових обсягів зернових та олійних культур, прийнятих від найближчих фермерських господарств, що розташовані в радіусі 200 км від перевантажувального терміналу.
Наближення зернотрейдеру до виробника спонукає зменшення витрат фермерів на доставку зернової продукції, а відповідно підвищення прибутковості їх виробництва та створення умов для нарощування сільськогосподарського виробництва в цілому, а в подальшій перспективі - дозволить розвантажити автомагістралі від великотоннажного автотранспорту, що в свою чергу дозволить зберегти їх від руйнування та заощадити витрати на їх ремонти.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Площа забудови (орієнтовно) - 1500 м .
Планова діяльність передбачає збільшення складської ємності на 16 тис. тонн, що після реалізації планової діяльності забезпечить основні техніко-економічні показники діючого

підприємства - філії «Кам 'янка-Дніпровська» на рівні:
- загальна складська ємність зберігання зернових, зернобобових та олійних культур - 92 тис. тонн;
- режим роботи трьохзмінний, цілорічний;
- чисельність працюючого персоналу 100 осіб.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1
- по забрудненню атмосферного повітря - рівні граничнодопустимих викидів (ГДВ) від технологічного обладнання, фоновий вміст забруднюючих речовин в атмосферному повітрі;
- вплив на водне середовище - значення ГДК забруднюючих речовин у поверхневій воді водного об'єкта, фоновий вміст забруднюючих речовин у поверхневій воді водного об'єкта;
- по забрудненню ґрунту - відсутність прямого інтенсивного впливу;
- санітарно-епідеміологічні - нормативи шумового впливу на людину, значення граничнодопустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць.
щодо технічної альтернативи 2 не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1
- відстань місця провадження діяльності від житлової забудови;
- нормативні розриви між будинками та спорудами, межі землевідведення.
щодо територіальної альтернативи 2 не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1
- перенесення інженерних мереж. щодо технічної альтернативи 2
не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1
- інженерно-геологічні та геодезичні вишукування; щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1:
ґрунти, джерела впливу:
- несправна будівельна техніка, можливий вплив - забруднення нафтопродуктами;
- обсяги утворення відходів та шляхи поводження з ними, можливий вплив - забруднення ґрунту;
атмосферне повітря, джерела впливу:
- технологічне обладнання, автотранспорт, будівельна техніка, можливий вплив -

забруднення атмосферного повітря; водне середовище, джерела впливу:
- обсяги водовідведення, можливий вплив —забруднення поверхневих вод ; соціальне середовище, джерела впливу:
- технологічне обладнання, автотранспорт, будівельна техніка, можливий вилив - перевищення гігієнічних нормативів допустимого вмісту хімічних речовин в атмосферному повітрі населених місць, перевищення санітарних норм допустимого шуму на території житлової забудови;
рослинний і тваринний світ, джерела впливу:
- шумова дія при забиванні паль; клімат і мікроклімат, джерела впливу:
- не очікується;
навколишнє техногенне середовище, джерела впливу:
- не очікується.
щодо технічної альтернативи 2 не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1 соціальне середовище, джерела впливу:
- недотримання розміру санітарно-захисної зони виробництв, можливий вплив - перевищення гігієнічних нормативів допустимого вмісту хімічних речовин в атмосферному повітрі населених місць, перевищення санітарних норм допустимого шуму на території житлової забудови.
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля")
Належить до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, а саме п. 14 частина З статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля": розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об'єктів, зазначених у абзаці 15 пункту 10 цієї частини: «інфраструктурні проекти: спеціалізовані морські або річкові термінали».
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Транскордонний вплив на довкілля відсутній.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
В повному об'ємі, відповідно до вимог чинного законодавства, включаючи:
- проведення інженерно-геологічних та геодезичних вишукувань;
- надання запиту в Департамент екології та природних ресурсів Запорізької'! ОДА на інформацію про величини фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі;

- надання запитів в Запорізький обласний центр з гідрометеорології на інформацію про величини фонових концентрацій забруднювальних речовин в поверхневій воді водного об’єкту, про багаторічні кліматичні характеристики у місці здійснення планової діяльності, гідрологічні характеристики водного об’єкту, про кількість опадів холодний та теплий періоди по роках за останні три роки;
- проведення розрахунків об’ємів викидів забруднюючих речовин;
- проведення розрахунків шуму на межі житлової забудови;
- визначення номенклатури та об’ємів утворюваних відходів;
- проведення розрахунків оцінки ризиків планової діяльності.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля". Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу па довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на

першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11, Закону України "Про оцінку впливу на довкілля")
що видається Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації, 69035, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 72а, zdn@zdn.gov.на, (061) 224-70-28.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)



П'ятниця, 01 Лютого 2019 15:33 | Переглядів: 562